Přejít na obsah | Přejít na navigaci

Mosty a viadukty

Design, konstrukce a integrace do krajiny jsou hlavními výzvami, kterým je třeba čelit při výstavbě mostu či viaduktu.

Každý projekt je jedinečný. Nabízíme konfigurovatelné systémy bednění optimalizované pro každou mostní konstrukci.

Neváhejte se na nás obrátit v případě Vaší další stavby mostu či viaduktu.

Železniční most přes Rokytnou na vlečce do elektrárny Dukovany, Česká republika

Rekonstrukce mostu o devíti polích v celkové délce 270m na vlečce do elektrárny Dukovany.

Most M117, Pardubice, Česká republika

Rekonstrukce mostu o dvacetí polích a celkové délce 425 m.

Dálnice D1 Hubova – Ivachnova – most SO 201, Ružomberok, Slovensko

Dálnice D1 je nejstarší a nejdelší dálnice na území Slovenska.

Obchvat D6 Řevničov, Řevničov, Česká republika

Dva mosty místo jednoho. Čas jsou peníze. Obchvat města Řevničov.

Negrelliho viadukt, Praha, Česká republika

První a nejdelší železniční most přes řeku Vltavu v Praze je zrekonstruován.

Dálnice D3 – Estakáda Podzávoz, Čadca, Slovensko

Efektivní výstavba mostů na dálnici D3, která po dokončení zabezpečí propojení hlavního města Bratislavy s Polskem.

Most Velemyšleves, Velemyšleves, Česká republika

Most Velemyšleves je v nejvyšším bodě vysoký 37 metrů.

Dálnice D1, Bertotovce, Slovensko

Tento most, dlouhý téměř 300 m, byl postaven s využitím systému MK a pne se více než 80 m nad terénem.

Železniční trať Mexico - Toluca, Mexiko

Všestrannost našich bednících prvků poskytla řešení, které si dokonale poradilo se stavbou navržených osmibokých pilířů a zároveň bylo výhodné pro klienta.

Most Estaiada, linka metra 4, Río de Janeiro, Brazílie

V Latinské Americe ještě nikdy předtím nebyl ke stavbě nakloněných pilířů závěsného lanového mostu použit samošplhací systém.

Dálnice Via Mangue, Recife, Brazílie

Pro stavbu tohoto mostu byly zvoleny nosníky MK, které se snadno přizpůsobily různým délkám požadovaných rozpětí.